Belka
Czwartek, 25 Kwietnia 2024   imieniny: Marek, Jarosław, Wasyl
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 
 

ALDI w Polsce startuje z pierwszą w historii loterią dla klientów

Data publikacji: 2021-05-13, Data modyfikacji: 2021-05-13
A A AWydrukDrukuj  
 
ALDI w Polsce startuje z pierwszą w historii loterią dla klientów

Pod hasłem 1001 powodów, by wygrać rusza pierwsza w historii ALDI w Polsce loteria konsumencka. Wśród nagród znajdują się między innymi campervan Ford Nugget i roczne pensje w wysokości 60 tys zł. Sieć chce w ten sposób zwiększyć świadomość marki, lojalność i zaangażowanie klientów oraz dotrzeć do nowych konsumentów. Akcja startuje 30 kwietnia i potrwa do 30 czerwca.

W loterii ALDI każdy klient, który zrobi zakupy za minimum 50 zł, zachowa dowód zakupu i zgłosi swój udział w loterii ma szansę codziennie wygrać atrakcyjne nagrody. Stawka jest wysoka, ponieważ każdego dnia w puli nagród znajduje się 10 kart przedpłaconych ALDI o wartości 100 zł oraz 10 paczek z ulubionymi produktami marek własnych. Biorący udział w loterii co tydzień mogą wygrać urządzenie wielofunkcyjne Thermomix tm6, a co miesiąc do wygrania są roczne zakupy w ALDI o wartości 15 tys. zł.

To jednak nie koniec atrakcji, w wielkim finale dla uczestników ALDI przygotowało coś wyjątkowego. Nagrodą główną jest campervan Ford Nugget idealny na dalekie i bliskie rodzinne wyprawy, zwłaszcza w czasach pandemii oraz dwie roczne pensje, każda w wysokości 60 tys zł.

-   1001 powodów, by wygrać to loteria przygotowana z myślą o naszych klientach, zachęcająca do odwiedzin w sklepach i jeszcze lepszego poznania ALDI. Chcemy w ten sposób zwiększyć świadomość marki, a także poszerzyć grono naszych konsumentów i urozmaicić im codzienne zakupy elementem zabawy z bardzo atrakcyjnymi nagrodami. Sama loteria jest pierwszą taką inicjatywą ALDI w Polsce. Wierzymy, że zostanie entuzjastycznie przyjęta, co pozwoli nam dalej rozwijać podobne koncepty – mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w ALDI Polska.

Sieć w Polsce od ponad dwóch lat skutecznie rozwija swoją nową strategię marketingową opartą o stwierdzenie, że ALDI jest sklepem codziennych zakupów i ulubionych produktów – sygnowanych marką własną. To jeden z wielu powodów, by wpaść do ALDI. Klienci chętnie wracają po unikatowe artykuły najwyższej jakości i w atrakcyjnej cenie. Jak komunikuje sieć - wystarczy zakupy w ALDI zrobić RAZ, aby przekonać się o ich zaletach i wracać po nie już ZAWSZE. Dlatego główne hasło reklamowe marki brzmi: RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI.

Startująca pod hasłem 1001 powodów, by wygrać, loteria ALDI trwać będzie od 30 kwietnia do 30 czerwca. Jej uruchomienie wsparte jest kampanią reklamową - wykorzystane nośniki reklamowe obejmują billboardy, spoty radiowe, reklamy internetowe, w social mediach, a także gazetki, newslettery i reklamę POS we wszystkich sklepach ALDI. Po stronie ALDI za szerokozasięgowe dotarcie do klienta odpowiada Katarzyna Wojnar, Kierownik Działu Komunikacji Wielokanałowej. Kreację kampanii przygotowała agencja marketingu zintegrowanego SMOLAR. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Carat (OOH i Radio) oraz Iprospect (online).

 

, Źródło artykułu: ALDI
 
Komentarze
Brak komentarzy, Twój może być pierwszy!
Autor:
Kod z obrazka:
Puste pole z komentarzem
Puste pole z podpisem
Wyszukaj
 
Kreska
Dodaj artykuł
 
Jak długo codziennie korzystasz z internetu?
do godziny
od jednej do dwóch godzin
od dwóch do czterech godzin
od czterech do ośmiu godzin
osiem godzin lub więcej
 
Newsletter
Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
 
 

Powiat bialski - największy powiat województwa lubelskiego, obejmujący11% jego powierzchni. Gminy wchodzące w skład powiatu: Biała Podlaska - stanowiąca siedzibę powiatu, Drelów, Janów Podlaski, Kodeń, Konstantynów, Leśna Podlaska, Łomazy, Międzyrzec Podlaski, Piszczac, Rokitno, Rossosz, Sławatycze, Sosnówka, Terespol, Tuczna, Wisznice, Zalesie

Ponad 65% powierzchni powiatu stanowią użytki rolne, w związku z czym podstawowym działem gospodarki powiatu jest rolnictwo. 

Na terenie powiatu bialskiego rozpościera się aż 8 rezerwatów przyrody oraz Park Krajobrazowy Podlaski Przełom Bugu, co podnosi atrakcyjność turystyczną tego regionu.

 

Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola