Belka
Piątek, 29 Marca 2024   imieniny: Wiktoryna, Cyryl, Eustachy
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 
 

Drewniane podkłady kolejowe powinny trafiać do utylizacji. A jak jest w praktyce?

Data publikacji: 2018-10-02, Data modyfikacji: 2018-10-02
A A AWydrukDrukuj  
 
W związku z remontem linii kolejowej z Siedlec do Terespola, wymianie podlegają m.in. drewniane podkłady kolejowe. Zastępują je betonowe. Okoliczni mieszkańcy sygnalizują, że stare podkłady nasączone niebezpiecznymi dla zdrowia substancjami są przez niektórych używane jako opał.

Pełna treść wiadomości na: dziennikwschodni.pl/podlaska/n,1000227831,drewniane-podklady-kolejowe-powinny-trafiac-do-utylizacji-a-jak-jest-w-praktyce.html
dziennikwschodni.pl, Źródło artykułu: dziennikwschodni.pl
 
Komentarze
Brak komentarzy, Twój może być pierwszy!
Autor:
Kod z obrazka:
Puste pole z komentarzem
Puste pole z podpisem
Wyszukaj
 
Kreska
Dodaj artykuł
 
Jak długo codziennie korzystasz z internetu?
do godziny
od jednej do dwóch godzin
od dwóch do czterech godzin
od czterech do ośmiu godzin
osiem godzin lub więcej
 
Newsletter
Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
 
 

Powiat bialski - największy powiat województwa lubelskiego, obejmujący11% jego powierzchni. Gminy wchodzące w skład powiatu: Biała Podlaska - stanowiąca siedzibę powiatu, Drelów, Janów Podlaski, Kodeń, Konstantynów, Leśna Podlaska, Łomazy, Międzyrzec Podlaski, Piszczac, Rokitno, Rossosz, Sławatycze, Sosnówka, Terespol, Tuczna, Wisznice, Zalesie

Ponad 65% powierzchni powiatu stanowią użytki rolne, w związku z czym podstawowym działem gospodarki powiatu jest rolnictwo. 

Na terenie powiatu bialskiego rozpościera się aż 8 rezerwatów przyrody oraz Park Krajobrazowy Podlaski Przełom Bugu, co podnosi atrakcyjność turystyczną tego regionu.

 

Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola